MAR.CO  R-Evolution 35 with twin 350hp Verados

Το R-Evolution της Mar.Co είναι ένα καθαρόαιμο open-Rib μήκους 10.65μ το οποίο χαρακτηρίζεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και το άριστο φινίρισμά του, προσφέροντας ταυτόχρονα όλες τις ανέσεις που χρειαζόμαστε για να απολαμβάνουμε τη θάλασσα.

marco-r-evolution-35-twin-350hp-verado-01-

Λίγα λεπτά παρατήρησης είναι αρκετά για να διαπιστώσουμε πως τίποτα δεν έχει σχεδιαστεί τυχαία στο R-Evolution 35.
Το πλωριό και πρυμνιό σαλόνι που πολύ εύκολα μετατρέπονται σε ευρύχωρα sundecks, η κονσόλα-τουαλέτα, το όμορφο wet-bar, οι άνετοι διάδρομοι του καταστρώματος, οι μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι, η φαρδιά πλατφόρμα μπάνιου και η ασφαλής πρόσβαση στο σκάφος είτε από την πλώρη είτε από την πρύμνη δείχνουν πως οι άνθρωποι που σχεδίασαν το R-Evolution 35 γνωρίζουν πολύ καλά τις προδιαγραφές που πρέπει να έχει ένα σύγχρονο φουσκωτό σκάφος.

Για την κατασκευή της γάστρας του R-Evolution 35 εφαρμόζεται η τεχνολογία «vacuum infusion»  κατά την οποία η ρητίνη εγχέεται υπό πίεση και διαπερνά ομοιόμορφα τις ίνες γυαλιού, μειώνοντας σημαντικά την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους κατά τη διαδικασία της εφαρμογής της σε σχέση με την παραδοσιακή μέθοδο επίστρωσης με το χέρι.
Έτσι διασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή αντοχή και ποιότητα σε όλα τα δομικά στοιχεία της γάστρας με παράλληλη μείωση του βάρους της μέχρι και 30%, στοιχεία που μόνο θετικές επιπτώσεις έχουν σε όρους μακροζωίας, απόδοσης και κατανάλωσης καυσίμου.

marco-r-evolution-35-twin-350hp-verado-01-

Στο κατάστρωμα

Με εσωτερικές διαστάσεις 9.00μ x 2.45μ, το R-Evolution 35 εξασφαλίζει ένα άνετο και λειτουργικό κατάστρωμα το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει πολλά άτομα.

Αυτό που σίγουρα εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά είναι ο χώρος διακυβέρνησης με το ιδιαίτερα ελκυστικό hard top, το οποίο μαζί με τις ανοξείδωτες βάσεις του οριοθετεί το cockpit του σκάφους.

marco
Στο πολυεστερικό hard top μπορούν πολύ εύκολα να προσαρμοστούν περιμετρικές τέντες, δεξιά και αριστερά του, οι οποίες σε συνδυασμό με το ενισχυμένο ψηλό παρμπρίζ να δημιουργήσουν έναν κλειστό χώρο για τους κυβερνήτη-συγκυβερνήτη, προσφέροντάς τους απόλυτη προστασία από τις ακτίνες του ήλιου, το spray, τον άνεμο ή τη βροχή κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.  

   

Πέρα όμως από την προστασία που προσφέρει το hard top, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως χώρος εγκατάστασης διάφορων συσκευών όπως VHF, ράδιο-CD ή ηχείων, αλλά ακόμα και για την αποθήκευση χρήσιμων μικροαντικειμένων ή των απαραίτητων εγγράφων του σκάφους.

 


Η κονσόλα είναι τοποθετημένη κεντρικά, αφήνοντας μεγάλους διαδρόμους δεξιά και αριστερά της για την άνετη μετακίνηση των επιβατών ενώ το ανοξείδωτο ρέλι που περιβάλλει το παρμπρίζ είναι κατάλληλα διαμορφωμένο ώστε να προσφέρει ιδανική στήριξη και ως χειρολαβή για τον κυβερνήτη και συγκυβερνήτη.



Το τιμόνι βρίσκεται αριστερά τοποθετημένο και τα χειριστήρια των κινητήρων στο κέντρο, έχοντας την ιδανική θέση ιδιαίτερα όταν οδηγούμε καθιστοί.

Ο πίνακας των οργάνων διαθέτει τον απαιτούμενο ελεύθερο χώρο για την τοποθέτηση ακόμα και μεγάλων ηλεκτρονικών συσκευών προσφέροντας άμεση ορατότητα στον κυβερνήτη.

marco-r-evolution-35marco-r-evolution-35


marco



 

 

 


Εσωτερικά της κονσόλας υπάρχει ιδιαίτερα μεγάλος χώρος στον οποίο μπορεί να σταθεί όρθιο ακόμα και ένα άτομο υψηλού αναστήματος.


Στον χώρο αυτό φιλοξενείται η τουαλέτα και το μπάνιο ενώ στην αριστερή του πλευρά υπάρχει μια πολύ όμορφα σχεδιασμένη γωνιά με νεροχύτη που κάθεται πάνω σε έπιπλο και έναν καθρέφτη ακριβώς από πάνω του.


Η είσοδος στην τουαλέτα γίνεται από την μπροστινή πλευρά της κονσόλας όπου υπάρχει μεγάλη και άνετη ανακλινόμενη πόρτα η οποία φέρει και ενσωματωμένο χωνευτό κάθισμα.


Πίσω από τα καθίσματα πλοήγησης βρίσκεται το κομψό wet-bar, όπου φιλοξενούνται ο νεροχύτης, η εστία και το 70lt ψυγείο, το οποίο εξυπηρετεί τους καθήμενους στο πρυμνιό σαλόνι.







marco-r-evolution-35-twin-350hp-verado-01-
Στην περιοχή της πρύμνης υπάρχει περιμετρικός καναπές σε σχήμα Π κάτω από τον οποίο κρύβονται τρεις μεγάλοι ανεξάρτητοι αποθηκευτικοί χώροι.
Ο χώρος αυτός μπορεί να φιλοξενήσει με μεγάλη άνεση 8 καθήμενους ενώ μπορεί να μετατραπεί πολύ γρήγορα σε τραπεζαρία ή μεγάλο κρεβάτι ηλιοθεραπείας και ύπνου. Ανάλογα λοιπόν με την ώρα ή τις διαθέσεις μας, το τραπέζι που βρίσκεται στο πάτωμα σηκώνεται με ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα μέχρι το ύψος των καναπέδων, οπότε σχηματίζεται ένα μεγάλο sundeck, ή ψηλότερα, σχηματίζοντας μια άνετη τραπεζαρία.

marco-r-evolution-35marco-r-evolution-35

 


Στην πολυεστερική πλάτη του καναπέ βρίσκονται οι πολύ πρακτικές θυρίδες που φιλοξενούν την ντουζιέρα και τις υποδοχές πληρώσεων των ρεζερβουάρ.
Η πλατφόρμα μπάνιου επεκτείνεται δεξιά και αριστερά από τους κινητήρες εξασφαλίζοντας τεράστιο χώρο και πλήρη ελευθερία κινήσεων, ενώ φιλοξενεί τρεις μικρούς αλλά πολύ χρήσιμους αποθηκευτικούς χώρους για την υποδοχή της σκάλας μπάνιου, της πρυμνιάς άγκυρας και των σχοινιών του σκάφους.  
Η πλατφόρμα μπάνιου, σε συνδυασμό με τις πολυεστερικές κουπαστές που βρίσκονται περιμετρικά του πρυμνιού καναπέ, εξυπηρετεί και την ιδιαίτερα άνετη πρόσβαση στο σκάφος όταν πρυμνοδετούμε.

marco-r-evolution-35marco-r-evolution-35


Η πρόσβαση βέβαια στο σκάφος μπορεί να γίνει με εξίσου μεγάλη ευκολία και από την πλώρη όπου η δελφινιέρα είναι διαμορφωμένη σε δύο επίπεδα, σχηματίζοντας φαρδιά σκαλοπάτια. Το δεύτερο σκαλοπάτι είναι ουσιαστικά ένα ανακλινόμενο καπάκι που μας δίνει πρόσβαση στον ηλεκτρικό εργάτη.

Αμέσως πιο πίσω βρίσκεται το καθιστικό της πλώρης το οποίο διαμορφώνεται σε μεγάλο καναπέ σχήματος V, κάτω από τον οποίο υπάρχουν τρείς μεγάλοι και ανεξάρτητοι αποθηκευτικοί χώροι. Στο πάτωμα, ανάμεσα στον καναπέ όπου υπάρχει ακόμα ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος, υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης τραπεζιού με το οποίο μπορούμε να μετατρέψουμε την περιοχή της πλώρης σε τραπεζαρία ή ένα ευρύχωρο sundeck.

marco-r-evolution-35marco-r-evolution-35

 


Στη θάλασσα

Το σκάφος της δοκιμής μας φορούσε στον καθρέφτη του ένα ζευγάρι 350 ίππων Verado με προπέλες Eco Enertia 16"x19".  Ένας ενδιαφέρων συνδυασμός για την πρόωση των τριών και πλέον τόνων, συμπεριλαμβανομένων και των φορτίων που κουβαλούσαμε.

Έχοντας λοιπόν 330 λίτρα βενζίνης στα ρεζερβουάρ και πέντε άτομα on board, ανοιχτήκαμε στα αφιλόξενα νερά με κύματα που έφταναν τουλάχιστον το ενάμιση μέτρο σε ύψος. Έτσι είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και στην πράξη την στιβαρή κατασκευή του R-Evolution 35 και την ποιότητα της πλεύσης του.

marco-r-evolution-35-twin-350hp-verado-01-

Οι δύο Verado των 350hp με τη βοήθεια των μεγάλων προπελών μάς έβγαζαν στο play στις 2700 στροφές με ταχύτητα 15 κόμβων και κατανάλωση 44 λίτρα την ώρα. Στις 4000 στροφές ταξιδεύαμε με 31 κόμβους καίγοντας 100 λίτρα την ώρα, ενώ όταν τερματίσαμε τα γκάζια είδαμε 48 κόμβους με κατανάλωση 240  λίτρα την ώρα.

Οι αναλυτικές μετρήσεις μας βρίσκονται στο παρακάτω PDF:

   p revolusion

 

Eco Enertia  
16” x 19”

 pdf

Η γενικότερη εντύπωση που μας άφησε το R-Evolution 35 ήταν πάρα πολύ καλή, χωρίς τριγμούς και τραντάγματα ακόμα και όταν το οδηγούσαμε στα όρια, ενώ εκτιμήσαμε ιδιαίτερα την προστασία που μας πρόσφερε το ψηλό παρμπρίζ και το υπέροχο hard top.
Εκείνο όμως που οφείλω να ομολογήσω είναι η εξαιρετικά μαλακή του πλεύση που πραγματικά με εντυπωσίασε. Γεγονός βέβαια που οφείλεται στη μεγάλη γωνία deadrise στον καθρέφτη του, η οποία μας υπόσχεται άνετα ταξίδια ακόμα και σε φορτωμένες θάλασσες.  

Οι επιταχύνσεις του σε όλο το φάσμα των στροφών ήταν εξαιρετικές όπως και η απόκριση στο γκάζι, αποτέλεσμα βέβαια και των μεγάλης διαμέτρου προπελών που φορούσαν οι άξονες των κινητήρων.

marco-r-evolution-35-twin-350hp-verado

Ο αριθμός των στροφών στο WOT (5600) μας δείχνει πως πρέπει να γίνουν κάποιες μικροπαρεμβάσεις στο συγκεκριμένο set-up έτσι ώστε να επιτρέψουμε στους κινητήρες να φτάσουν τουλάχιστον έως το μέσο του μεγίστου ορίου στροφών που συστήνεται από τον κατασκευαστή τους, εξασφαλίζοντας έτσι την καλή λειτουργία και μακροζωία τους.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε, πως ο αριθμός των στροφών που μπορεί να φτάσει ένας κινητήρας αποτελεί μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους που ορίζουν ένα πολύ καλό set-up!

Αξίζει λοιπόν πραγματικά να δοκιμάσουμε να σηκώσουμε κατά μία τρύπα ψηλότερα τους κινητήρες, γεγονός που μας το επιτρέπει η μεγάλη διάμετρος των προπελών αλλά και ο ιδιαίτερος σχεδιασμός της περιοχής που ορίζει το rake τους, με ταυτόχρονη μείωση του βήματος έτσι ώστε να βρεθούμε μέσα στο επιθυμητό όριο των συνιστώμενων στροφών στο WOT.
Αξίζει ακόμα να δοκιμάσουμε διαφορετικές προπέλες με μικρότερη διάμετρο κατά μία ίντσα οι οποίες θα επιτρέψουν στους κινητήρες να ανεβάσουν τις στροφές τους στο WOT και να δουλεύουν έτσι πιο ξεκούραστα σε όλο το φάσμα των στροφών τους.



marco evolution

                         Τεχνικά χαρακτηριστικά

  • Ολικό μήκος: 10,65 m
  • Ολικό πλάτος: 3,60 m
  • Βάρος: 2.400 Kg     
  • Διάμετρος αεροθαλάμων: 0,50 - 0,64 m
  • Δεξαμενή καυσίμων: 750 L
  • Δεξαμενή νερού: 150 L
  • Επιβάτες: 16
  • Μέγιστη HP: 2 x 350
  • Κατηγορία CE: B


Κατασκευαστής:  

MAR.CO MARINE COSTRUZIONI  
Via Edison 64, 20835 Muggiò (MB) Italy
Tel+39 0392787336
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.www.mar-co.com